Followers

Thursday, April 5, 2012

Live from Paloh

Salam,

Hari selasa 3 april , 10 am me, nuh,tokki and omma, bertolak dari Shah Alam blk trg..Balik kali ni me drive, pasal tokki sakit kaki alhamdulillah nuh ok tak buat hal sgt.

Sampai di kemaman pukul lebih kurang 3ptg ,berenti makan sembahyang , pastu  hantar tokki balik quaters kemaman, kitorg sambung perjalanan balik trg, tapi menyinggah lagi, kali ni  singgah dungun plak, singgah rumah ayah su ekal, tak masuk pun nak tgk je rumah org bujang camne.Pastu lepak tepi pantai depan Uitm sekejap.

Sambung perjalanan,sampai trg lebih kurang pukul 6 ptg.

Harini hari ke 2 di Trg,

 makan checklist :

nasi dagang
nasi minyak
laksam

seme dah makan

golek 24 /7

jalan2 ; tadi pergi melawat new mummy cousin za

kerja ? : 0/0 lansung tak gerak hohoh

Yang pastu Nuh rindu sgt ayah dia asyik termenung je atas katil sian dia :(

5 comments :

rzahira said...

bestnya balik kg! kak long aritu balik pun puas dpt makan nasi dagang, nasi kerabu! syok! bila balik sini?

najmi said...

kak long, ujung bulan 4 balik la hihi,best kan balik kg :)

SaRaH SaLiHaH said...

Hee...wow..
balik kg..mmg sgt seronok..
aisheh..

najmi said...

kan, sarah best la tiap2 minggu balik kg

Anonymous said...

Terima kasih kerana jadi 'follower' blog DR RAJIEE HADI. Boleh layari jua blog saya 'tiubbocor.blogspot.com'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...