Followers

Friday, April 8, 2011

Teringin

Salam,


sesekali ku rasa teringin.....cecece


Hehe, terfeel pulak masa taip tajuk entry.Ah cube teka me  ni teringin apa?Sebenarnya teringin sgt nak buat......, nak buat cupcake, tapi kerana diri ini tidak percaya kepada kemampuan diri sendiri di dapur, jadi patah kan saje la angan2 tu,oven hadiah kahwin fm Min aku tak pernah guna, teruk betul lah.Elok je duk tempat dia berabuk.Kan best kalau pandai buat sendiri , ada majlis apa2 tak yah beli buat je sendiri, beli pun mahal bukan murah sute2 tu .

kagum sgt ngn org yg berbiz cupcake ni, tgn diorang ni menjadi betul la.

Ni duk leleh air liuq tgh cupcake comel2 arggggg



 




Sapa pernah wat cupcake sekali je jadi?

6 comments :

MOMMY NADIA said...

tu namanye tangan takdok seni...seni meng"order" je reti ;)

ReYNa said...

mie..sy pon teringin tgk cupcakes tu come2 belako.hihihi.nak mkn jadi cam syg pulak tgk comell sgt

najmi said...

sseni mengorder plok pakai pitih, jadinye tak ngoder la pah sudah


rina chomel se hal, mahal plak tu, RM 5 seCupcakes teringt nasi lemak sepinggan hhuhuh

najmi said...

sseni mengorder plok pakai pitih, jadinye tak ngoder la pah sudah


rina chomel se hal, mahal plak tu, RM 5 seCupcakes teringt nasi lemak sepinggan hhuhuh

najmi said...

sseni mengorder plok pakai pitih, jadinye tak ngoder la pah sudah


rina chomel se hal, mahal plak tu, RM 5 seCupcakes teringt nasi lemak sepinggan hhuhuh

Anonymous said...

saye buat x jadi la awok.haha.tp kan kat kemaman ade kedai bakery jual fondant 1kg rm18 je! blh buat yang deco2 tuh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...